حساب کاربری
1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ:
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با
وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با
کلیک روی گزینه نمایش حساب کاربری من به صفحهای منتقل میشوید که در
بخش ویرایش حساب کاربری امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.
2- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ:
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد
شوید، سپس روی گزینه سابقه سفارش کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده
شود.
پرداخت
1- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ:
شما به صورت نقدی، بانکی ، پرداخت از طریق کارت عضو شبکه شتاب درب منزل یا
اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله
اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید. ( درحال حاضر برای بعضی فروشگاهها فقط پرداخت
آنلاین امکان پذیر می باشد)
2- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را پرداخت کرد؟
پاسخ:
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون
بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه
صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین،
کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران
زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه
اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
پاسخ:
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان
پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی به مشتری اعلام خواهد
شد.
4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام
شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما
در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را
به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان
برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت
برطرف شود.
5- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
6- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه امن است؟
پاسخ:
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این
شما نه تنها برای خرید از فروشگاه که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی
برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
–
با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید
از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر
باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات
از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن
شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری
کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال سفارشات
1- سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: تحویل کالا درب منزل یا در محل کار توسط بابری برای شهرستانها می باشد .
2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ:
برای شهرستانها ۴۰۰۰۰ تومان و داخل تبریز ۳۰۰۰۰ تومان هزینه حمل محاسبه
می گردد.
3- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ:
بله ، شما میتوانید در هنگام ثبت سفارش در قسمت پیام کاربر ، معیین کنید
چه زمانی می خواهید سفارش را درب منزل تحویل بگیرید، از طریق تماس تلفنی با
شما هماهنگ خواهد شد .
4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: سفارشات در محدوده تبریز ، در حداقل زمان ممکن ( ۳ روز کاری پس از ثبت سفارش ) و برای شهرستانها ( ۵ الی ۷ روزکاری پس از ثبت سفارش )تحویل داده می شوند. در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید میتوانید از طریق لینک تماس با ما سوال خود را مطرح کنید